Назва ресурсу |
Зміст ресурсу |
Адреса ресурсу |
«Чемпіони кібербезпеки» |
Просвітницько-профілактична гра у форматі вікторини, метою якої є запобігання кіберзлочинів щодо дітей. Цільова аудиторія: 12+. Гра може бути корисною і дорослій аудиторії з метою розвитку умінь цифрової безпеки. Користувачі навчатимуться: як розпізнати шахрайство, як діяти у разі кібербулінгу або сексуальних злочинів у мережі, як попередити витік конфіденційних даних тощо. Відповідаючи на питання у форматі вікторини, користувачі покращують знання з цифрової безпеки та підвищують власний рівень кібергігієни. Гра безкоштовна. |
ПОСИЛАННЯ |
Онлайн-курс «Основи кібербезпеки для школярів». |
Цей курс допоможе відрізнити правду від фейків, розкаже, з ким спілкуватися в інтернеті безпечно та хто таки насправді кіберзлочинеці. Цільова аудиторія: 1-4 класи, 5-6 класи, 7-9 класи, 10-11 класи. Курс безкоштовний. |
ПОСИЛАННЯ |
«Гра про кібербезпеку Spoofy». |
Ресурс та гра призначені для використання у молодших класах. У цікавій та грайливій формі Spoofy допомагає дітям засвоювати навчальну програму. Основна увага в грі приділяється навику розпізнавання загроз, а також вчить дітей необхідності звертатися за допомогою до дорослих. Гру можна завантажити на телефон чи планшет, або грати в інтернеті. Ресурс містить практичні матеріали для викладачів та батьків: плани уроків та найважливіші теми. Інструкція, яку можна завантажити, містить в собі всю інформацію про рівні та опис гри. |
ПОСИЛАННЯ |
Ігри та комікси з питань інформаційної безпеки від «Онляндії» |
Розраховані на дві вікові групи: 7-10 років та 11-14 років. Діти та молодь можуть ознайомитися з питаннями інформаційної безпеки, причитавши історії-комікси. На додаток до відомостей про інформаційну безпеку ці історії містять завдання та теми для розгляду. Учні можуть ознайомитися з історіями самостійно, у маленьких групах, або під керівництвом вчителя. Історії призначено для різних вікових груп, але їх можна використовувати також залежно від рівня навичок учнів. |
ПОСИЛАННЯ |
Курс із мережевого етикету й безпеки. |
Цей безкоштовний онлайн-курс призначений для учнів, вчителів, містить текстові матеріали, відеоролики та завдання, які допомагають інтегрувати вивчення мережевого етикету та правил безпеки в навчальну програму. Він складається з п’яти аудіовізуальних модулів із короткими тестами наприкінці кожного модуля. Після завершення навчання користувач отримує можливість завантажити пакет навчальних ресурсів із мережевого етикету й безпеки, який допоможе зацікавити учнів і наочно пояснити матеріал. |
ПОСИЛАННЯ |
Посібник «Обачність. Пильність. Захист. Ввічливість. Сміливість». |
Містить матеріали та методики, які допоможуть вчителям викладати основи безпеки в Інтернеті. Плани уроків, які є у підручнику, зосереджені на ключових принципах мережевого етикету й безпеки. Схвалений Комісією з інформатизації закладів освіти Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України. |
ПОСИЛАННЯ |
Онлайн-курс «Кіберпростір та кібербезпека» |
Для молодих людей, які хочуть знати як захистити себе та свою інформацію у кіберпросторі. Мета курсу: підвищення рівня обізнаності учнівської молоді щодо кібербезпеки, сприяння формуванню навичок безпечної поведінки у кіберпросторі. |
ПОСИЛАННЯ |
Спеціальний онлайн-курс «Основи кібербезпеки» |
Буде корисним для педагогів та учнів старших класів. Після проходження курсу видається сертифікат. Курс безкоштовний. Для отримання іменного сертифікату, при реєстрації у розділі «Сфера діяльності» треба обрати «Інше», у разі реєстрації в якості посадових осіб, сертифікат видається знеособленим (для захисту персональних даних). |
ПОСИЛАННЯ |
|
Освітні серіали :«Кіберняні»https://osvita.diia.gov.ua/courses/cybernanny«У безпеці» (серія 13. Інформаційна гігієна та кібербезпека, принципи перевірки джерел) –https://osvita.diia.gov.ua/courses/in-safety«Обережно! Кібершахраї»https://osvita.diia.gov.ua/courses/attention-cyber-fraudsters«Основи кібергігієни»https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyber-hygiene«Про кібербулінг для підлітків»https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyberbullying |